اسلایدر بخش زنان

درمان و جراحی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه مقعد

Treatment burning itching anal bleeding

درمان درد سوزش و خون ریزی مقعد

عادات نادرست غذایی، عدم تحرک کافی، نشستن های طولانی مدت پشت میز کار، کم نوشیدن آب و... سبب خونریزی، سوزش، خارش و درد مقعدی میگردند که در نهایت ممکن سبب بیماری های مقعدی شوند.

درمان بیماری های مقعدی در بانوان
anal beauty

زیبایی مقعد

با فشار بر ناحیه مقعد در اثر یبوست و مشکلات گوارشی یا بیماری های مقعدی مانند شقاق، فیستول یا هموروئید و همچنین بارداری ممکن است مقعد از فرم عادی خود خارج شود که این مسئله ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله کاهش اعتماد به نفس شود.

زیبایی مقعد
Treatment burning itching anal bleeding

بواسیر یا هموروئید

بواسیر یا هموروئید دو نوع داخلی و خارجی داشته که در صورتی که بواسیر داخلی را درمان نکنید به بواسیر خارجی مبتلا می شوید. درمان با لیزر قطعی ترین روش درمان این بیماری است.

hairy cyst

کیست مویی

کیست مویی یک بیماری شایع در انتهای ستون فقرات می باشد که به آن بیماری برگشت مو هم می گویند. دلیل اصلی این بیماری هنوز مشخص نیست و فاکتور های متعددی مانند ژنتیک دارد که مهمترین فاکتور آن برگشت مو می باشد.

درمان کیست مویی
fissure

شقاق یا فیشر

شقاق مقعدی یا فیشر به ایجاد زخم یا پارگی در لبه خارجی مقعد اطلاق می‌شود که به دلیل فشار بیش از حد به این ناحیه ایجاد می شود که علت اصلی آن هم یبوست است.

درمان شقاق یا فیشر
anal fistula

فیستول

یکی از بیماری های شایع مقعدی که معمولا بسیار آزار دهنده و ناخوشایند می باشد فیستول مقعدی است. این بیماری در اثر بوجود آمدن اتصالی غیر طبیعی بین دو بافت بدن ایجاد شده و درمان قطعی آن جراحی با لیزر است.

درمان فیستول مقعد
hpv

زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی
anal abscess

آبسه

آبسه مقعدی که به آبسه پری آنال نیز معروف می باشد، یکی از دلایل دردهای ناگهانی اطراف یا داخل مقعد می باشد، به دلیل چرک بیمار علاوه بر درد احساس تب، بدن درد، بی اشتهایی و بدی حال عمومی می کند.

درمان آبسه

از دلایل بسیار پر رنگ و واضح در بیماری های مفعدی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه آنال یا مقعدی بوده که معمولا علل رایج این نوع درد ها ، سوزش ها و خونریزی ها بیماری های بواسیر ، شقاق و یا یبوست می باشد که در بین مردم نیز بسیار رایج نیز هستند.

• درمان و جراحی با لیزر انواع هموروئید ( داخلی و خارجی )
  • درمان و جراحی با لیزر شقاق مقعدی یا فیشر آنال
  • درمان بیماری یبوست یا خشکی مزاج
  • درمان و جراحی با لیزر فیستول مقعد
  • درمان و جراحی با لیزر سینوس پیلوئیدال (کیست مویی)
  • درمان زگیل تناسلی جراحی با لیزر
  • درمان آبسه مقعد و جراحی با لیزر این بیماری

مزایای درمان با لیزر

1. نیازی به بستری در بیمارستان و گرفتن بیهوشی عمومی یا بی حسی نخاعی که یکی از علل ترس بیماران است نداشته ومتعاقب آن نیازی به استراحت چند روزه در منزل که از ضروریات جراحی سنتی است را ندارند و از روز بعد از عمل میتوانند به سرکار خود بازگردند زیرا بیمار بیهوشی نگرفته ودرد زیادی بعد از عمل ندارد.
  2. نیازی به پانسمان داخلی (توپی یا تامپون)ندارد که معمولا در جراحی سنتی اجباری و خارج کردن آن بسیار دردناک است .
  3. عمل معمولا در مطب انجام و بیمار بعد از عمل مرخص ومیتواند بعد از عمل تغذیه معمولی و دفع مدفوع داشته باشد در حالی که در جراحی سنتی اصل برعدم تغذیه حداقل برای24ساعت وسپس تغذیه با سوپ برای به تاخیر انداختن دفع برای مدت چند روزمی باشد.
  4. درد بعد از عمل با لیزر نسبت به جراحی سنتی بسیارکمتر و میزان خونریزی نیزکمتر است همچنین میزان عود کمتر است.
  5. انتقال عفونت های خطرناک مثل هپاتیت که در جراحی سنتی محتمل است درعمل با لیزر وجود ندارد.
  6. بر خلاف تصور عموم لیزر در هر مرحله ای حتی مراحل پیشرفته هموروئید وغیرو کارآیی دارد و حتی درمورد بیماران با سن بالا و مشکلات دیابتی-کبدی-کلیوی وبیماران قلبی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند قابل انجام است.
دکتر خانم برای درمان بیماری های مقعدی

کلینیک لیزر زیبایی شفا

مقالات پرشکی

بخش تغذیه

women contact

درباره ما

این مركز اولین مركز درمان بیماریهای مقعد با لیزر از سال ١٣٨۴ میباشد و در طی این مدت بیش از پنجاه هزار مراجعه كننده و بیش از پانزده هزار عمل با لیزر در ان انجام شده كه منجر به كسب تجربه بسیار بالایی نزد پزشكان شاغل در ان گردیده است و هر روز نیز به ان افزوده میگردد. در این مركز مراجعین ابتدا توسط پزشكان متخصص خانم و آقا معاینه و پس از تشخیص بیماری راهكار مناسب به بیمار ارایه میگردد این درمان میتواند شامل درمان دارویی یا درمان با لیزر باشد كه در هر صورت باعث بهبود سریع بیمار بدون بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی است و از روز بعد بیمار میتواند سر كار خود حاضر شود.

ساعات کاری

• شنبه۱۰ - ۱۳ | ۱۷ - ۲۰