دردهای ناگهانی و شدید مقعد

دردهای مقعدی و چگونگی درمان آن ها

1.یکی از شایع ترین علل ، هموروئید خارجی یا بیرونی یا ترومبوزه می باشد که در فرد سالم در هر سنی رخ می دهد و بدون هیچ زمینه ای اتفاق می افتد و به صورت یک توده ی سخت و دردناک در لبه ی مقعد بروز می نماید که نیاز به درمان قوی دارد.

جهت ادامه مطلب به بخش هموروئید خارجی خارجی مراجعه شود

جهت ادامه مطلب به بخش آبسه یا دمل مراجعه شود

3. یا شقاق طول کشیده شده که نسبت به درمان آن کوتاهی شده و به ناگاه درد بیمار از یک درد متوسط به میزان بسیار بالایی افزایش می یابد

جهت ادامه مطلب به بخش شقاق مقعد مراجعه شود

4.گیر کردن اجسام خارجی مثل تیغ ماهی یا تکه کوچک استخوان مرغ در ناحیه مقعد که باعث درد فوق العاده شدید و طاقت فرسا می شود

سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه مقعد

از دلایل بسیار پر رنگ و واضح در بیماری های مفعدی سوزش ، خونریزی و درد در ناحیه آنال یا مقعدی بوده که معمولا علل رایج این نوع درد ها ، سوزش ها و خونریزی ها بیماری های بواسیر ، شقاق و یا یبوست می باشد که در بین مردم نیز بسیار رایج نیز هستند.

رایج ترین بیماری های مقعدی یا نشیمنگاه عبارتند از :

1- هموروئید ترومبوزه ( هموروئید بیرونی )

2- هموروئید داخلی ( بواسیر )

3- شقاق یا فیشر

4- سینوس مویی یا  کیست پیلونیدال

5- آبسه مقعدی

6- یبوست یا خشکی مزاج

7- کولیت روده

8- زگیل تناسلی

چرا کلینیک لیزر شفا؟

اين مركز اولين مركز درمان بيماريهای مقعد با ليزر از سال ١٣٨٢ ميباشد و در طی اين مدت بيش از پنجاه هزار مراجعه كننده و بيش از پانزده هزار عمل با ليزر در ان انجام شده كه منجر به كسب تجربه بسيار بالايي نزد پزشكان شاغل در ان گرديده است و هر روز نيز به آن افزوده ميگردد. در اين مركز مراجعين مبتلا به بیماری های مقعدی ابتدا توسط پزشكان متخصص خانم و آقا معاينه و پس از تشخيص دقیق بيماری راهكار مناسب به بيمار ارايه ميگردد اين درمان ميتواند شامل درمان دارویی يا درمان با جراحی لیزر درد، خونریزی و سوزش مقعد باشد كه در هر صورت باعث بهبود سريع بيمار بدون بستری شدن در بيمارستان و بيهوشي است و از روز بعد بيمار ميتواند سر كار خود حاضر شود.